Jag vill utomlands!

Hej! Usch vad det blåser ute idag! Jag tänker hålla mig inne :)

Min syrra kom ju hem igår från sin utlandsresa! Hon har varit utomlands i tre månader med två kompisar, eller en är vår tremening och den andra en kompis. Dom var först på Cuba, sen for dom till Jamaica, sen tillbaka till Cuba och sen till Mexico! Dom har haft det jätte bra :) Och gissa om jag vart nå avundsjuk när jag såg hur brun hon var och allt? Jag vill också utomlands! :D Hon hade även med sig lite presenter till oss alla. Dom här sakerna fick jag:


Det här linnet tycker jag är skitcoolt och snyggt! :D


En massa fina armband :)


En cool jamaicansk mössa ;D


En liten nescessär :)


Haha, ett par trosor ;)


Två coola nyckelringar :)


Och så en chale? shale? eller nåt sånt :)

Kommentarer
Postat av: hanna

fan va mkt du fick! ;D

2009-01-11 @ 16:53:41
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: kallek

så jävla nice mössa !! hahahaha

2009-01-12 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0