Vi fick vårat godis!

Go' kväll på er alla! Amanda stack bara hem för ett tag sedan. Vi var och köpte godis på konsum och hyrde film på OK :) Vi hyrde filmen "boogeyman". Och så såg vi "smekmånaden". Jag köpte även hårfärg. För jag måste färga håret! Men jag är osäker på om det blev rätt färg o så... Och om det kommer bli bra? Om det kommer bli gult? Om det hade blivit bättre med nån annan färg? Men nu är det så att jag har köpt den färgen och nu får det bli bra! :D hahah. Nu skriver jag med amanda, så hon tog sig hem oskadd :P God natt.

Kommentarer
Postat av: amanda

de blir BRA med hårfärgen jag lovar sen så var jag väldigt glad att jag tog mig hem :D

2009-01-03 @ 03:09:04
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 16:30:26
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0