Home

Hej hej, nu är jag hemma från piteå!

Det har varit en jätterolig helg! Jag har bott med Elina och hennes familj i deras husvagn på pite havsbad. På torsdag-, fredag- och lördagkväll har vi två och några fler brudar varit inne på PDOL-området och lyssnat på musik och dansat i disco-tältet :D Igårkväll innan jag och Elina somnade blev vi helt sjuka i huvudet pga trötthet och drog världens sjukaste skämt, så vi garvade nästan ihjäl oss och lika roliga skämt drog vi idag! Hahah.

Här kommer lite bilder (min gamla, stora digitalkamera är inte en bra kamera):

Lorentz & M. Sakarias


Måns Zelmerlöf


Maskinen


Erik Hassle!


Promoe!
Tog inte många bilder i helgen, bara på artisterna typ!


Jag ska snart gå och lägga mig för det har inte blivit mycket sömn denna helg :P
Jag har ju även shoppat lite i helgen, men det får ni se imorgon för jag har inte fotat inköpen än!
Kram och god natt ♥

Kommentarer
Postat av: elina

haha våra skämt äger fan ;) svart/blåa håret ;) det gillar vi (y)

2009-07-27 @ 11:26:13
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0