17 juni

Hejsan hejsan! Har ni det bra? Det har jag ialla fall =)

Idag har jag varit i ullared med mamma, syrran och lisa. Vi har gått på det stora varuhuset ge-kå's och på lite små-affärer runt om. Det blev mycket shopping för pengarna :D. Jag köpte en jumpsuit, ett linne, en hårborste, en liten axel-rems-väska, ett nagellack, ett par ballerinaskor och två jeansleggings! Det gick på ca 500-600 kronor =). Visar allt när jag kommer hem. Ge-kå's var verkligen jättestort och jättebilligt och det fanns alla möjliga saker där! Hahah.

Har inte mycket mer att säga, imorrn blir det liseberg :D.
Kram kram.



Ser ni hur stort det är? :P
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade för ett par dagar sen som en liten "nystart" i min blogg och skulle vara roligt om du tittade in! :)

2009-06-17 @ 21:06:45
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0