5 juni

Hej hej!
Vi hade bild som sista lektion idag och då skulle karin (bildläraren) bara ha betygsnack hela lektionen, och eftersom jag, hanna och minna hade konst-it-media igår med karin fick vi veta våra betyg då! Så vi fick alltså sluta efter lunch idag =) Jag har MVG i bild :D

Idag visade vi även upp filmerna som vi gjort. Våran film var väl ingen katastrof, men bra ialla fall ;). Vi är en stor klass, så vi var uppdelad i 5 filmgrupper. Vi såg bara fyra filmer idag, för att ena filmgruppen inte var klar med sin film. Men ialla fall i en film var det en jätterolig scen och jag började gapskratta och slog mig mellan ögonbrynen i min colaburk som var på bänken! Så jag har ett rött märke där, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0