Hemma!

Äntligen hemma! Vi startade igår och åkte bil hela dagen och det var jättefint väder. Sovde över i sveg. Sen fortsatte vi idag och åkte bil hela dagen och det var jättefint väder, och när vi närmade oss hem såg vi ett stort molntäcke bort mot arvidsjaur, typiskt. Haha, men det var aldrig molnigt här, som tur :P

Vi kom hem för några timmar sedan och jag har hunnit duscha, packa upp, fotat mina inköp och fixat ihop dom i collage i picasa 3, läst bloggar o så =)

Jag har fotat cirka 500 bilder under resan, och jag orkar inte lägga upp så många, men här har ni fyra bilder:




Kommentarer
Postat av: minna

äntligen är du hemma! :) snygga kläder du hade köpt :)

2009-06-25 @ 00:57:48
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0