11 mars

Hej. Det blir inget piteå imorrn. Dom ringde på luchen tidigare idag och sa att dom var tvungen byta min tid till den 17 mars, för tandläkarn var sjuk. Min syrra kan inte följa med då för hon jobbar natt i receptionen på laponia varannan vecka och hon var ledig denna vecka. Och eftersom hon jobbar natt nästa vecka sover hon på dagarna och kan därför inte följa med. Så det känns lite piss, hade varit kul om hon hade följt med =). Men nu måste jag vänta tills på tisdag nästa vecka för att fara dit själv. Hade gärna velat göra bort det och shoppat och umgåts med syrran på stan =)

Idag gick min nyckel av. What?! Haha, det har varit en spricka i den ett tag och idag veks den först åt sidan lite, men jag vek den till rätta igen. Sen veks den neråt och då kunde jag inte fixa till den och använda den nå mer, så jag fick en ny nyckel. En fin, ny, silvrig en ;)



Nu ska jag äta korv med bröd, sen är det basketträning och efter det öppet hus på skolan. Vi hörs efter det! Peace ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0