12 mars

Yo! Hemma från skolan är jag. Idag hände det inte mycket på skolan. Hade slöjd, jag håller på att göra en kuvertväska. Jag hade bild, vi håller på med en bilduppgift då man ska måla olika saker, klistra in collage, texter.. Och så hade jag ju lite andra ämnen också, fast inte lika roliga. Franska, matte, engelska och so. På matten fick vi se vårt resultat på matte-diagnosen vi hade i måndags. Bara ett fel! Bra jobbat ;) På torsdag nästa vecka är det prov. Hoppas det går något i den stilen som diagnosen :P

Ikväll är det ingen basket-träning. Pojkarna har seriefinal match mot höken! Spännande match, men dom tar säkert höken ;) Hoppas ialla fall! Sen måste jag börja packa lite inför jäkkvik.

Nu är det mat! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0