13 mars

Hej! Är hemma från skolan nu. Imorse vart det lite sressigt, kan man säga ;P Orkade inte stiga upp imorse så jag snozade fram till 07.45 och 08.10 skulle jag gå iväg till skolan. Jag var inte klar klockan tio över åtta, men syrran hon skulle och jobba klockan 08.30 så jag åkte med hon till skolan =). Jag var tillochmed på skolan tidigare än vad jag brukar vara fast jag försövde mig, haha ;D

Idag har det varit nationella prov lite runt om hela skolan, så schemat har inte gått enligt planen. Vi hade först mentorstid, sen musik, sen matte och efter lunch bild. Men det har varit en bra dag! :D

När jag loggade in på min blogg, såg jag att jag hade fått en kommentar från caroline, thinkpinks.blogg.se, om att jag var en av fem nominerade till att bli veckans blogg! Vart jätteglad när jag såg det :D. Så var superduper gulliga nu och rösta på mig HÄR! :) Ni har fram till söndagkväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0