23 mars

Hej! Blandat väder idag... Det har varit soligt och så har det varit mullet och snöat. Våren, sommaren, kom nu! Fast vintern kan få vara kvar till efter påsklovet men sen så :P

När jag nästan var framme i skolan imorse så ringde minna och sa att det var håla på gympan. Balle! Jajja, jag orkade inte gå tillbaka hem utan fortsatte till skolan. På sista lektionen som var matte, fick vi veta resultatet av matte-provet. 19 av 31.5, räcket gott och väl för mig =). Efter skolan vart jag kvar ett tag, köpte sedan lite godis och sedan gick jag hem. När jag kom hem var det mat, sedan såg jag gossip girl som pappa hade spelat in åt mig eftersom jag missade det igår.

Jag orkar inte fara på träningen ikväll. Ska sitta hemma och äta mitt godis ;D



Kram
Kommentarer
Postat av: Carro

fin bild :o

2009-03-23 @ 23:12:02
URL: http://carolinemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0