6 mars - FREDAG

Nu är lovet snart slut, bara helgen kvar sen börjar skolan om igen...

Hej hej! Igår var jag, emelie, amanda, elina och minna hemma hos emelie och såg film. "Låt den rätte komma in" såg vi, en svensk vampyrfilm. Den var lite konstig, inte så bra film alltså. Sen när jag kom hem vid ett, halv två-tiden tvättade jag ansiktet, borsta tänderna, tog ut linserna sen däckade i sängen. Jag var jättetrött och slut i hela kroppen! Haha.

Mamma väckte mig imorse vid halv tio för jag och hon skulle fara på samhället och leta en bikini till mig. Jag skickade ju tillbaka bikini-toppen som jag hade beställt för att byta den till en mindre storlek, men vi har bad på måndag vecka 12 och då är det ju inte säkert att jag kommer hinna få den så därför skulle jag och mamma se om vi hittade någon bikini på samhället som jag skulle kunna ha på badet. Men just innan vi skulle åka iväg, kom mamma på att jag är ju ändå på konfa-läger på måndag vecka 12 så därför behöver vi ju inte köpa nån bikini! Men jag följde med ändå till samhället och jag hittade mig en fleece-tröjja, som jag har på mig just nu. Den är skitskön! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0