8 mars - SÖNDAG

Tjoo! Jag kan väl ta och börja dagen med att berätta att jag somnade kring 04.00 imorse och vaknade vid 14.00. Så det kommer väl gå ganska dåligt att somna ikväll :P

Som alla andra söndagar blir det här väl en chill-dag - se tv, sitta vid datorn, äta glass =).
Glömde också berätta att igår spelade vi ett nytt spel på xbox som heter "scene it". Det är ungefär som "buzz" förutom att det här handlar om filmer. Det är en frågesport om filmer, och jag tyckte det var jättekul! :D Vi får ta och spela det nån mer gång.

Åt frukost för ett tag sen, och jag sitter fortfarande i pyjamas. Ska ta och borsta tänderna nu. Vi hörs väl lite senare!
Love


Minna, amanda och hanna igår!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha fyfan vad ful jag var ;p

2009-03-08 @ 15:51:54
Postat av: agnes

men lägg av! =)

2009-03-08 @ 16:45:20
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0