Bon nuit!

Goder kväller påder erer, höhö ;D Nämen hejsan!

Min lins lyckades just åka in under övre ögonlocken! Jag gnuggade mina ögon lite och när jag öppnade ögonen såg det lite underligt ut och jag kände att det var något under ögonlocket. Det var visst min lins som låg där under och gjorde illa!

Ikväll har jag duschat, sett "den rätte för rosing", "desperate housewives" och gjort lite so-frågor. So'n ska vara klar på fredag och jag har några frågor kvar. Det kommer säkert bli som alla andra gånger - jag lämnar in uppgiften sista dagen. That's me! ;)

Imorrn ska jag till tandläkarn på morgonen. Men jag ska inte till piteå, utan jag ska till tandläkarn här. Till ett sånt här regelbundet tandläkarbesök. Sen är det skola fram till typ 15.00. God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0