God morgon?!

Ååh, så skönt! Jag har legat och sovit nu i ca 2 timmar. Jag hamnade i säng kring 02.00 inatt, precis som jag trodde! Så jag har varit trött hela dagen, och efter jag hade ätit middag och sett tv ett tag gick jag och la mig i min säng, fullt på klädd, och somnade! Nu är min mascara utkletad runt ögona, håret spretar lite hit och dit, och jag är fortfarande trött. Men det var gött att få i sig lite sömn.

Jag är sugen på att fara till konsum och köpa godis till "CSI NY" snart. Men det blir nog inte så. Jag hinner och orkar inte cykla till konsum, köpa godis, och sen cykla tillbak på typ 20 min. Och jag borde nog inte visa mig inför folk just nu, som jag ser ut :P. Nämen det finns ju glass och chips hemma! Det blir bra det också =).

Den allmänna träningen som är idag, den ska jag inte på. Orkar helt enkelt inte.

Vi ser väl om vi hörs nå mer ikväll eller om jag ligger död i sängen efter "CSI NY"! Puss.
Konfa efter skolan imorrn, så vi hörs lite sent då. Bara så ni vet =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0