Hej!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Idag har vi bland annat lekt fångarna i jäckvik :p vi var indelad i olika grupper och så gjorde vi en massa utmaningar. Det var ganska kul =). Sen lekte vi en massa roliga lekar! Nyss har jag bastat, och snö-badat :p vi sprang ut, slängde oss i snön, sen in igen i bastun! Gud, vad kallt det var och slänga sig rakt ner i snön, haha! Imorrn ska vi ut och vandra på ett fjäll. Jag kommer va helt död! Dom får ta och släpa mig upp för fjället ;D Nämen det kommer säkert va jätte fin utsikt, så jag ska ta en massa bilder! Nu ska jag sova, så jag orkar upp imorrn klockan 07.30. Yeah, you heard right ;) God natt <3.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0