Hemma

Hej. Jag har tvättat bort sminket, borstat tänderna, bytt om till pyjamas och min älskade fleece-tröjja! För snart kommer jag gå och lägga mig och då är allt bortgjort, så jag kan bara däcka i sängen när jag känner för det :P.

Vi har varit hemma hos elina ikväll. Jag, elina, minna, amanda och hanna =). Vi såg filmen "transsiberian" med en massa godis och dricka. Filmen var ganska bra, ingen rysare mer en thriller/action. Vid 00.30 drog lewaander hem och en liten stund efter det gick jag, minna, amanda och elina en liten sväng. Då ringde nån omogen person anonymt till mig och frågade om jag säljde popcorn på blocket. Eeh... ja? Sen skildes vi åt, minna och elina for hem till elina och amanda följde mig en bit. Då ringde personen/personerna till amanda och sen fick vi veta att dom hade ringt till hanna, elina och minna också och sagt en massa saker! Inte mycket till liv. Ursäkta.

Imorrn är det söndag, sen skooola... Jobbigt, har ett svårt musik-prov på onsdag. Inte pluggat ett skit förrutom på lektionerna. Snart ska jag sova men jag säger ialla fall god natt ♥ =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0