Sådärja!

Pjuh. Nu har jag kämpat med att få in nå låtar i min iPod! Jag har en ny version av iTunes och det är jättekrångligt, men nu känner jag mig stolt som lyckades få in mina låtar i iPoden =)

Pojkarna spelade match mot höken tidigare och dom förlorade den. Det var jätte synd att dom förlora, dom borde fan ha pissat på höken och vunnit! ;D Men men.. Dom kämpade på och det var lite orättvist. Höken hade typ miljoner avbytare och arvidsjaur bara två! Bra jobbat ialla fall killar =)




Jag prövade den nya glassen från magnum, essence. Den var jättegod! Köpte tillochmed två! :P

Nu ska jag äta kvällsfika och se "sex and the city"! God night!
Kommentarer
Postat av: amanda

whoo , kvällsfika :D

2009-03-12 @ 23:06:25
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Du är nominerad till Veckans Blogg! :)

2009-03-13 @ 10:18:39
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0