Systrar i jeans - andra sommaren

Heey!

På fotbollsmötet pratade vi om bland annat gothia och den kommande säsongen. Om jag inte missuppfattade det, så ska vi ha bestämt oss om man ska gå på torsdag? Jag vet inte. Dom sa att om man väljer att fortsätta spela fotboll, skulle man göra det till 100 %. Alltså komma på träningarna och göra sitt bästa. Och jag har inte varit på någon träning denna säsong, för att jag helt enkelt inte haft lusten eller orken. Så det blir nog ingen fotbollssäsong för min del. På ett sätt känns det tråkigt att sluta och vi är inte många i laget nu, eftersom många har slutat. Det känns som att jag sviker laget, suck... Men hasse och sören (tränarna), sa flera gånger att om man inte tycker det är kul eller om man inte vill gå då ska man inte gå. Så det gör det liiite, lite bättre.

Nä, nu tror jag att jag ska se "systrar i jeans - andra sommaren". God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: L I S A

Jahadu! Men iallafall, bli bara medlem där då :D

2009-03-30 @ 15:03:57
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0