14 maj

Hej! Jag börjar med att ursäkta för den dåliga bloggningen =)

Jag bestämde mig för att inte skriva om den valfria g-boken utan jag beskrev den muntligt idag. Och det gick okej, förutom att man blir skitnervös när ens lärare glor på en med hans iskalla ansiktsutryck när man ska berätta, heheh.

På basketträningen idag var det träningsmatch mot damerna! Vi förlorade med 41-81. När jag kom hem tonade jag håret, och sen blåste jag håret (går mycket bättre att platta då). Så just nu sitter jag med värsta affrot! :P

Jag skrev ju igår att jag skulle börja skriva på engelska uppsatsen, men klockan vart sent och jag hade ingen fantasi! Men det har jag inte nu heller... Tips? Nån? Men jag ska göra så gott jag kan =). Imorrn här vi även engelskaprov. Plugga, plugga, plugga...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0