18 maj

Hejsan!

Idag fick vi tillbaka engelskaprovet som vi gjorde i fredags och jag fick ett VG! Nöjd? Jajjemen ;)
Imorgon har vi franskaprov och det får gå som det går. Pallar inte plugga inför det (blir väl en snabbkoll genom sammanfattningen) och jag förstår ändå inget :P
Ikväll ska jag göra klart so'n, sen ska jag nog jobba lite på engelskan också =)

Jag, minna och hanna bestämde oss på skolan för att fara på teckan's kiosk ikväll och köpa mjukglass. Sagt och gjort! Vi gick till nyborgstjärn, satte oss på en bänk och åt =) Vi fotade också en hel del! Skitroligt hade vi ialla fall :D

Minna fick agera fotograf för det mesta ;)




Jag hade på mig:
Jeansjacka: Gina Tricot
Väska: H&M
T-shirt: Gina Tricot
Mörkblåa jeans: Cubus
Gladiatorsandaler: H&M





Kommentarer
Postat av: SAra

MM mjukglass(=

fin outfit!

2009-05-19 @ 14:50:28
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: amanda

minna tog sig en sup ;)

2009-05-19 @ 19:46:44
Postat av: agnes

Sv: Jajjemen ;D

2009-05-20 @ 13:26:08
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0