24 maj

Hemma! 

Hur mår ni? Jag mår bra, är bara lite trött =). Det har varit en jättekul helg, jag och basketlaget har ju varit i piteå på basketavslutning. Vi åkte buss till piteå igår och när vi kom fram gick vi först till stadshotellet, checka in och lämna väskorna. Sen for vi ut på stan, köpte ingenting :P. Vid tre gick vi nog tillbaka till hotellet, och slappa på hotellrummen. Klockan 18.00 gick vi och åt på en pizzeria, sen var det lasergame som gällde! Mitt lag vann två gånger av tre :D. På kvällen var vi först ute ett tag, sen var vi inne på hotellet o så.

Jag sovde med amanda och hanna och vi somnade 03.00 och steg upp 09.10. Pigga och glada! Not. Åt en god hotellfrukost, packade ihop sakerna. Klockan 11.45 gick bussen hem! Tack för en trevlig helg :D

Jag slänger även iväg ett stort grattis till basketpojkarna 94 som har varit med i en cup i stockholm och dom vann! Dom tog guld och man kan nog säga att dom är det bästa basketlaget i deras åldersgupp i Sverige!



Kommentarer
Postat av: minna

du var ju typ baki vår dörr just efter 9 imorse

2009-05-24 @ 18:14:01
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Och man skulle kunna säga att ni är det bästa basketlaget i världen :) YIHO!

2009-05-24 @ 20:21:58
URL: http://malinhaegg.blogg.se/
Postat av: Malin

och juste, du får gärna langa över lite bilder till mig också :) Så att jag har lite minnen jag me!

2009-05-24 @ 20:23:07
URL: http://malinhaegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0