5 maj



Hej. Idag slutade vi 14.40, då följde jag först med hanna till underverket där hon köpte en mascara. Sen stack jag vidare till församlingshemmet, där vi tränade inför konfirmationen som på lördag! Sedan fixade jag och mikaela ihop ett collage av bilder från jäkkvik som ska visas upp på söndag! :D.

Min bloggning är väl inte på topp kan man säga? ;) Jag har väl lite av en bloggtorka just nu... Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om! Det känns som att jag har ingenting att skriva om, så det blir att jag skriver om vad som hänt under dagen, sen inget mer :P

Just nu regnar det! Bättre än snö ialla fall ;)
Kram
Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack för frågan! :D <3

2009-05-05 @ 20:52:13
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Värsta snygga bilderna du tagit ju!

2009-05-08 @ 18:20:40
URL: http://www.melan-tingeling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0