9 maj

Go kväll, go kväll... =)

Jag for till församlingshemmet så jag var där 12.15 ungefär, och då satte vi på oss våra kåpor och sedan fotograferades vi i grupp och sedan fotograferades jag enskilt också! Efter det fick vi frukt och godis, sen bar det av till kyrkan. När det var slut ställde vi upp oss fint, så föräldrarna kunde fota oss :P. Sedan åt jag, familjen och några vi känner smörgåstårta och fikade hemma hos oss =) Jag fick några presenter från släkt och vänner och det innehöll smycken och pengar =)






Bilder på vad jag fick visar jag upp någon annan gång!
Ikväll ska jag vara med elina och minna och kanske boysen ;D
Hejs ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

okej det är bra me mej md :)

2009-05-09 @ 20:15:06
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0