3 maj

Idag har jag gjort klart 2 engelska häften och det känns bra! :D Har även lite annat som är ogjort, men det är inte en sån brådska med det. Amanda ringde tidigare och frågade om jag ville följa med hon och elina och köpa mjukglass och det ville jag så det gjorde vi :P. Vi for på teckans och satte oss där utanför och käkade mjukglass och pratade!




Imorrn är det första gången jag kliver in i skolan efter tre veckor. Det var ju ungefär en veckas lov, och sen har jag varit på prao i två veckor. Det känns ändå kul att komma tillbaka :D. Kul att se alla igen o så! Efter skolan imorrn har jag först utvecklingssamtal sen ska jag till församlingshemmet för en "återläsning". Om man har varit borta mer än 2 gånger från konfan, måste man fara dit för att ta igen ;). Vi ska fika, se en film och sedan diskutera om den!


God natt på er ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: ahdå. ååh vad gott det såg ut med glass ;D

2009-05-04 @ 19:07:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0