Igår

Igår började vi med att vara hos marcus! Vi grillade, satt och prata, skratta, myste =) Helt plötsligt fick jag kramp i vaden! Jag har aldrig fått det förut och den kändes som hela muskelvaden drog ihop sig och jag bara skrattade :D. Efter nån timme vart det småkyligt, så vi gick till hannas pappa och var där resten av kvällen. Spelade spel och pratade om hur kul det var när man var mindre och spelade gogos, kulor, pog och pokemon, haha :P Igår var vi: Jag, elina, emelie, amanda, hanna, dennis och marcus!







Och det här hade jag på mig!:
Jeansjacka: Gina Tricot
Vitt linne: H&M
Väska: H&M
Klocka: Köpt på shell
Svarta jeans: Cubus
Pumps: Duffy

Hoppas ni hade en bra kväll =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0