Tired...

Vi fick sluta tidigare idag från gympan för det regnade så mycket. Gött ;) Jag stack till konsum, hyrde 2 filmer, köpte godis och coca-cola. Det var så regnigt och tråkigt ute och då kände jag för att sitta inne och mysa framför en film. Sen klockan 17.00 var det löpning med basketen! Vi sprang låååångt. Riktigt långt :P. Jag tog sällskap med malin hela vägen. Mina ben var halvt döda när jag kom tillbaka, annars gick det finemang! ;)

Det känns som det är fredag idag. Beror säkert på att vi är lediga nu. Jag känner mig typ som en zombie ikväll. Trött p.g.a skolan och träningen. Jag har försovit mig 2 av 3 dagar i veckan! Inte bra... Jag ska se "grey's anatomy" och andra filmen ikväll. Ska även dricka coca-cola och äta godis. Det gillas :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: minna

taken är skit bra!

2009-05-21 @ 10:41:29
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0