En massa babbel =)

Ikväll har jag färgat Amandas utväxt och sedan drog jag till gymnastiken. Som jag har berättat fyller gympan här i Arvidsjaur 20 år och då ska både gamla och nya gymnaster vara med i en uppvisning och jag som gammal gymnast ska då vara med =) Kommer bli spännande!

Amanda skrev för en liten stund sedan att håret blev bra, så nu är jag lugn :P (blir alltid nervös efter jag har smetat in färgen i håret, men jag oroar mig alltid i onödan för det brukar bli bra ;)). Har även hört att basketpojkarna som är nere i Nässjö och spelat cup har vunnit cupen!! Ett stort grattis till dom för dom är så duktiga :D. Men dom kommer skryta om det hela veckan, eller vissa personer ialla fall ;)

Måndag och skola imorgon. Kul...
God natt ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0