sjuk



Hej! Bloggen är jättetråkig och jag har ingen större lust att blogga heller. Jag har gått och blivit sjuk, vilket suger. Och idag var det sista dagen på DM. Jag hade gärna farit och sett final-matcherna och prisutdelningen men jag orkar inte + att jag hellre håller mig inomhus med tanke på hur jag mår och ser ut...

Jag steg upp imorse klockan 07.00 för jag skulle sitta i sekretariatet klockan 08.00 på gielas men Malin var gullig och skickade hem mig och satt istället för mig för hon såg att jag inte var så himla pigg. När jag kom hem somnade jag om till klockan 13.00. Sköööönt.

Nu ska jag värma på en gorby's och förflytta mig till teve-soffan. Gött.
Kommentarer
Postat av: cissi

dom där skorna var skit snygga!! :) krya på dig :/

2010-04-25 @ 18:22:56
URL: http://ceciliahsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0