Det var det sommarlovet.

Imorgon åker jag tillsammans med mamma och pappa till skellefteå för att grejja det sista i lägenheten. Dom åker hem sen på kvällen men jag blir kvar för på måndag börjar skolan. Gymnasiet. Känns konstigt att inte komma tillbaka till gamla goa klassen efter sommarlovet som man nu gjort i flera år utan nu börjar jag i en helt ny skola med en helt ny klass i en helt ny stad. Konstigt. Kommer sakna päronen, vännerna och klassen nå otroligt mycket i början. Men jag ska tänka positivt. Jag kommer träffa och lära känna många nya människor. Förhoppningsvis då vill säga hehe. I och med att skolan börjar nu är ju sommarlovet över och som jag uttryckte mig tidigare i somras har ju detta sommarlov inte varit någon höjdare... Kunde det inte varit juni NUUU?!



Jag har ingen dator i skellefteå för tillfället så vi hörs nästa helg. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

kul du uppdatera nåå!! ;D

2010-08-28 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0