Kameraprylar

Troligen får jag min lön i slutet av månaden eller så kommer den i februari, ialla fall då funderar jag på att bland annat köpa lite prylar till min kamera! Mina vänner skrattar säkert åt mig nu, men det skulle vara kul att köpa lite saker för att göra min Nikon D40 liiiite bättre, för jag har ju ingen toppenkamera :p

Sakerna jag funderar på att köpa:

Ett Close Up-filter, ett "förstoringsglas". Tvspelsweb.se, priset varierar pga av storlek och hur stor förstoring.


Diffuser, den gör blixtljuset från den inbyggda blixten mjukare och förbättrar ljusets kvalité. Fotofyndet.se, 109 kr.


Ett kamerastativ, 106 cm högt. Tvspelsweb.se, 199 kr (lagerslut för tillfället)


Fjärrutlösare, trådlös fjärrkontroll. Fotofyndet.se, 109 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0