sommarlov

Nu är det sommarlov! Fatta! Tiden har gått sjukt snabbt och nu har vi gått ut nian och har sommarlov i flera veckor framåt! Underbart :) Nu ska jag iväg till Hanna och se film med hon och Elina. Mysigt!

Två bilder från gårkvällen som jag har snott från Maddes facebook:

Jag och fina Madde!


Tre snygga brudar och jag!

När jag och min klass åt middag hemma hos Rasmus igår tog han jättemånga bilder och han har lovat att skicka dom till mig så jag lägger upp dom här på bloggen när jag har fått dom :)
Kommentarer
Postat av: minna

dom ska upp på fejjan också!

2010-06-12 @ 21:58:40
Postat av: madelene

snygga vi var på bilden på du óch jag haha :D <3

2010-06-13 @ 13:16:49
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0