Min dag (genom en värdelös mobilkamera)


Vi fick sluta tidigare idag, men jag skulle iväg och fika med Amanda efter skolan så jag stannade kvar för att vänta på henne. När Minna skulle fara hem hotade hon att sno min cykel. Efter ett tag fick jag ett sms där det stod "Mohahaha". Jag blev fundersam och gick ut och kolla och fann min cykel såhär ↑ Ha-ha, jättekul Minna ;)


När Amanda hade slutat for vi till Greya och Elina följde också med! Mysigt och trevligt :)


Me (med ett fint litet peddo-smile)


Fint väder idag.


Klockan 21.00 förflyttade jag mig till teven och såg DHW med en godispåse vid min högra sida.

GOD NATT! ♥

Kommentarer
Postat av: minna

mohahaha :D gillar förresten ditt peddo smile :)

2010-03-17 @ 16:09:42
Postat av: agnes

Sv: Haha =) aa, förstår det :D

2010-03-17 @ 16:32:04
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0