Höstlovet

Åkte ju som sagt till Västerås förra fredagen. Hade det superbra där borta! Vi har gått på stan hur mycket som helst, sett bio (en oväntad vänskap, NI MÅSTE SE DEN!), myst, ätit sushi, gått på Ikea, ätit för mycket av det goda och jag var även i Stockholm över dagen i måndags. Kom till Arvidsjaur i torsdags och där jobbade jag på badet, hängde med en saknad Amanda och såg bio med några tjejer! Kom till stan igår och hade twilight-maraton med Julia L och Amanda G, vi pallade dock bara de två första filmerna haha.. Idag har jag en slödag för av nån anledning är jag helt slut men vi får se om det händer något roligare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

Svar: <3
AGNES

2012-11-04 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0